Wednesday, October 14, 2009

USTAZ AZHAR IDRUS


Aku mmg ske sgt2 dgr Ustaz ni memberi kuliah. Wlupun beliau merupakan rkyt jelata Terengganu & loghat terengganunya begitu pekat, aku msh blh mmhami setiap patah ayt y ingin disampaikan. Pernah je die dtg menyampaikan kuliah maghrib kt tmpt aku, Masjid Cenderawasih, Kuantan (10mnt dr umh). Tp, sygnya, wktu 2 aku blum mengenali beliau. Klau x, blh gk aku g dgr secara live. Skang ni, aku duk dgr dr Youtube jela. InsyaALLAH mudah-mudahan tergerak la hati aku ni nk mengikut dengan ikhlas segala isi kandungan Kalam ALLAH yakni AL-QURAN..

P/s: Klau korg nk dgr ceramah Ustaz ni, taip je kt youtube.. Ustaz ni klakar sket.. 2 y enjoy je aku dgr disamping mengambil iktibar.. =)

2 comments:

  1. hmm..
    aku suke gak ustaz ni sbab...
    byk ayt yg aku blajar dari dierrr..
    "berat nanang"
    "dok rok cetong"
    "pah ceroh"..
    hihihi...

    ReplyDelete
  2. ak suke ngat ustaz azhar...
    ustaz azhar banyok mengajor ak...
    tentang kehidupan gembira sedih....
    balik umoh jer..ade jer cd baru yer..
    mu bli r..adik ak byok wat koleksi...

    ReplyDelete