Wednesday, October 14, 2009

Pelajar Perempuan Melayu Ponteng Sekolah

gambar sekadar hiasan

Petikan hmetro.com.my 12.2.2009

GOMBAK: Rahsia seorang gadis tidak hadir ke sekolah sejak dua minggu lalu akhirnya terbongkar apabila dia didapati mengikut teman lelakinya sebelum dirogol dalam satu kejadian di Taman Usaha Jaya, Kepong, Isnin lalu.

Gadis berusia 15 tahun itu dikatakan tidak hadir ke sekolah selepas cuti Tahun Baru Cina dan perbuatan itu akhirnya diketahui apabila guru sekolah terbabit dikatakan memaklumkan perbuatan gadis berkenaan kepada ibunya.

Difahamkan, selepas didesak ibunya, gadis itu kemudian menceritakan yang dia selama ini ponteng sekolah kerana mengikut teman lelaki yang berusia 17 tahun.

Menurut sumber, gadis itu turut membuat pengakuan mengejutkan kepada ibunya apabila mendakwa melakukan hubungan seks berkali-kali dengan remaja lelaki terbabit sepanjang mereka keluar bersama dalam tempoh dua minggu itu.

“Siasatan awal mendapati kedua-dua remaja itu baru berkenalan sejak Januari lalu dan remaja lelaki terbabit adalah seorang penganggur,” katanya ketika dihubungi, semalam.

Sementara itu, Ketua Polis Daerah Gombak, Asisten Komisioner Abdul Rahim Abdullah ketika dihubungi mengesahkan menerima laporan.

“Sehubungan itu polis sudah menahan seorang remaja lelaki bagi membantu siasatan dalam kes terbabit dan dia kini direman sehingga 16 Februari ini.

“Gadis itu mungkin termakan pujuk rayu teman lelakinya yang menabur pelbagai janji manis dan akhirnya mereka terjebak dalam perbuatan tidak bermoral itu,” katanya.

P/s: pe nk jd nth ngn bdk2 zmn skang.. pning la kpla aku nnt =(

No comments:

Post a Comment