Wednesday, October 14, 2009

•ƒ•L•Y•ƒ•ƒ• (Fly For Fun) Online Game



Nama game ni FLYFF. Aku stat men game ni msa pertengahan sem 3. Mmg addict die lg truk la dr aku men mafia wars. Game ni game online & graphic pn chantek. Bygkn smpi aku snggup x tdo & spend plg krg 4 jam kt dpn komputer ngn matlamat nk nek lvl cpt. Mmg ternyata character aku yang paling tinggi lvl lam umah ni – lvl 100 tu.. TERBAIK..!!

Bygkn aku pnya addict men game 2 smpi result sem 3 aku jtuh merudum gk la nk bnding ngn sem2 laen. Tp, skung ni, game 2 da tinggal kenangan sbb aku pn da xlrt nk leveling & duit aku pn dah cecah 3 bilion. Jd, dh xde pe rsanya aku nk kjar lg kot lam game ni.

Cuma skung ni aku nk cri pembeli duit aku yang 3 bilion tu. Rmai dh y buat bisnes ni. Dieorg sme pakat trade duit dalam game flyff ni dan pembeli e2 akan memasukkan duit btul (Ringgit Malaysia) ke dalam akaun bank kita. Risiko sket la nk buat bisnes ni sbb kita mgkin akan ditipu. Masalah utama skung, game ni game online international & satu dunia men game ni. Nk cri player dr Malaysia 2 y ssh sket. Xlma lg, mgkn terkubur cmtu gk 3 bilion aku 2. Klau de spe2 y berminat, leh la msg aku nk bli.

Harga sebenar: 100 juta penya (nama matawang dlm game flyff) = RM50

Tp, aku xmgkn akan jual semahal 2. Kra de pmbeli pn ckup la…

No comments:

Post a Comment